19 Ağustos 2017 Cumartesi

Affet sevgilim bu gece yine çok özledim seni… Sarılmalarımızı özledim,kavgalarımızı özledim,koşarak sana geldiğim günleri özledim,en çok saatlerce yüzünü ezberlediğim zamanları özledim…
Seninle geçirdiğim her günü,dakikayı özlüyorum ben. Özledikçe deliye dönüyorum.Kafamı duvarlara vurup o adamı unut demek istiyorum kendime.Unut çünkü o seni çoktan unuttu.Seni özlediğim gecelerde Allah'a dua ediyorum rüyamda görüyüm.Kabul olan tek duam da o zaten.Her gece rüyama geliyorsun. Sanki hiç gitmemiş gibi geliyorsun üstelik.Sanki biz bu ayrılığı hiç yaşamadık.Rüyalarım çok gerçekçi olduğu için uyanmaya korkuyorum sevgilim.Dün geceki rüyamı anlatıyım sana biraz; sarılmıştım sana kokunu içime çekiyordum,her şey çok güzeldi zaten senin olduğun rüyanın kötü olması imkansız.
Peki sevgilim bir rüya insanı ne kadar derinden etkileyebilir ?
Bazı geceler rüyamda görmek istemiyorum çünkü tam unutur gibi olduğum zamanlarda çıkıp geliyorsun unutamazsın beni diyorsun.Beni unutamazsın çünkü sen beni hala kiprik diplerime kadar seviyorsun.Doğru söylüyorsun sevgilim sen hala benim en çok sevdiğim sol yanımsın...                        Acı veren sol yanım, hasretiyle yandığım sol yanım...                                                                                        

Peki sevgilim uykusuz geçen gecelerde neler oluyor merak ediyor musun ?
Zaman geçmek bilmiyor. Adeta saat bana meydan okuyor. Seni hatırladıkça saat ilerlemiyor sanki akreple yelkovan beni terk ettiğin saate kaldı da ilerlemiyor.Çünkü benim hayatım o saate durdu.Geceye meydan okurcasına sigaraları peşi sıra yakıyorum birisi bitmeden diğerini yakıyordun.Sen olsan içme der kızardın.Sen yoksun ya kimse çıkıp bir şey demiyor.Sürekli aklıma mutlu olduğumuz zamanlar geliyor o günleri tekrar tekrar yaşıyorum ama o ana gidip o anı donduramıyorum. Zaman geçmiş hiçbir şey geri gelmiyor.Tıpkı senin gelmediğin gibi.
Boş tavana bakıyorum anılarımız alay edercesine karşıma çıkıyor.Tavanda asılı olan abajuru beraber almıştık.Ben abajuru tek başıma asmaya kalktığım için bana kızmıştın.Ben seni unutur gibi oluyorum da bu anılar sürekli karşıma çıkıyor işte.Benimle alay ediyorlar.Bak bir zamanlar bunları yaşadığın adam artık yanında yok diyorlar.İğrenç imalarda bulunuyorlar,bazen seni suçlamaya kalkıyorlar.Seni düşünmeyen adam için mi bu kadar acı deyip gülüyorlar.Susturamıyorum onları… 
Sonra seninle geçirdiğim anılar geliyor gözümün önüne onlara sığınıyorum…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder