6 Temmuz 2017 Perşembe

Sevgilim bu satırları okumayacağını bile bile sana yazıyorum yine...
Ben en çok seni yazdım,en çok sana yazdım sen görmesen de mesajlarım sana iletilmesi de...
Bugün sen gideli 42 gün oldu. Zehir gibi geçen 42 gün... Gidişin ardından çok göz yaşı döktüm sevgilim geri dön diye çok bekledim. Sen geri dönmemek üzere gidenler densin bunu çok geç anladım. Boğazım düğümleniyor sana bu satırları yazarken. Seninle ben aşkın en güzel halini yaşadık. Mutluyduk da seninle sonra mesafeler girdi aramıza uçurum oluştu aramızda sen beni uçurumdan attın sevgilim. Sen duymasan da hala sana sevgilim demekten vazgeçmedim. Kabul et şimdi çok güzel sevdim seni. En saf duygularımla sevdim seni.Kimse kimseyi bu denli sevemez biliyorsun.Sende zaten bir daha böyle güzel sevilemeyeceksin. Çünkü kirpik diplerine kimse aşkla bakmayacak. Birileri gelecek sevdiğini sanacaksın mutlu olacaksın ama yarım kalacaksın. Çünkü sana en güzel aşkı yaşadım benim gibi sevsinler isteyeceksin ama olmayacak... Bende bir daha seni sevemeyeceğim zaten buna artık sen izin vermiyorsun. Seni sen olmadan da severim çünkü gerçek sevgi 42 günde silinemiyor. Sen her şeyi unutsan da ben her şeyi tekrar yaşıyorum. Her gün geçen bir buçuk seneyi tekrar tekrar yaşıyorum. 
En acısı da ne biliyor musun sayın okuyucu, sevdiğiniz sizin geçirdiğiniz o gecelerden haberi yok...
Siz o geceleri anlatmak istediğiniz de sizi dinleyecek kimse yok. Aradığınızda telefon çalmayacak,geçmişe dönüp baktığınız da geriye sadece anılar kalmış olacak. Her şeyi silip atmışsınızdır sizde. Bende unutmaya çalıştım zamanla çokta güzel unuturum. Ama unutamayacağım şeyler var. Tanımadığım bir adamın bana dokunmaya çalışmasını sevdiğim adama hıçkıra hıçkıra anlattığımda bana çaresiz bakması... O lanetli günleri ben yaşadım. 
Ayrılık acısı hafifler sayın okuyucu ama Türkiye'de yaşıyorsanız ve geç saat'de dışarıdaysanız polisin cinsel istismar girişimi olarak adlandırdığı şeyi asla unutamazsınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder